핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


سوتی اهنگ های سوجو

خب اگه یادتون باشه قبلا کارم سوتی گرفتن بود........خب حالا شروع میکنیم........

sungmin.loxblog.com

خب تواهنگ a-cha اگه دقت کنیدبه ثانیه 00:38 وقتی یسونگ اون اتیشو برپامیکنه زیز دستش یک چیزیه(البته اتیشه کامپیوتریه)اما توعکس واضح شما میبینید....

سوتی2-اهنگ mr simple:خب بچه ها باز یسونگمون سوتی میده تو این اهنگ دقیقه ی02:13 همه دارن میرقصن اما یسونگو اگه گوشه ببینید حواسش به استینش پرت میشه اخه یک چیزی چسبیده به لباسش

سوتی3-اهنگ no other:خب اینو قبلا هم بهتون گفتم ثانیه ی00:37 یسونگ داره میخونه ساعت دونگهه پرت میشه پشت سر ریووک ودونگهه خیلی خوشگلوشیرین طبیعی میکنه.........

امیدوارم خوشتون اومده باشه..........



نظرات شما عزیزان:

غريبه
ساعت20:07---20 اسفند 1391
از هركي مي خواي سوتي بگير ولي از يسونگ نگير.

مهرداد
ساعت10:47---28 مهر 1390
سلام خوبی با معرفت
من بیکار نیستم ولی باشه بخاطر تو هم که شده ... باشه


مهرداد
ساعت10:47---28 مهر 1390
سلام خوبی با معرفت
من بیکار نیستم ولی باشه بخاطر تو هم که شده ... باشه


فرنوش2012
ساعت11:17---15 مهر 1390
سلام.جالب بود مرسی!
اما اگه تو آهنگ No Other بیشتر دقت کنی ساعت دونگهه نمیفته ساعت ریووک از دستش میفته که خیلی راحت طبیعیش میکنه!من خودم چند بار بررسی کردم!بازم ممنون اما خیلی تیزی من تا حالا متوجه هیجکدومشون نشده بودم!


Sayo
ساعت15:52---14 مهر 1390
خواهر فریبا خب برادر یسونگ چندتا سوتی داده دیگه ... چیزی نیست که خب از زیر چشم رد می کردی دیگه ...
ببینش گناه داره الان از خجالت سرخ شده ... (ولی خیلی باحال بودا )
خواهر فریبا (باعصبانیت) در مورد اوپا ما چی گفتی؟؟
خب دوست داشته دستبندشو خیلی طبیعی پرت کنه مگه اشکالی داره؟؟
از قدیم گفتن "مفت باشه، کوفت باشه" (چون پولشو اس ام میده دیگه)
خواهر فریبا این قلب ما با باتری ا دیگه از این شوخی ها با دونگهه ما نکنی ها


Reyhaneh E.L.F
ساعت11:46---14 مهر 1390
من اولی رو تقریبا متوجه شدم
دومی رو هم بعدا باید برم ببینم
سومی هم قبلا که گفته بودی دیدم
مرســــــــــــــــی


MAHSA
ساعت22:49---13 مهر 1390
ایولللللللل بابا اینا رو خودت پیدا کردی؟؟
البته منم سوتی تمینو توی آهنگ replay jappanse versionپیدا کردمآفرین به خودم(چرا شکلک خجالت رو نداری؟؟؟)


MAHSA
ساعت22:47---13 مهر 1390
ایولللللللل بابا اینا رو خودت پیدا کردی؟؟
البته منم سوتی تمینو توی آهنگ replay jappanse versionپیدا کردمآفرین به خودم(چرا شکلک خجالت رو نداری؟؟؟)


roya
ساعت22:21---13 مهر 1390
وای خیلی تیزی فریبا جونم من همیشه کلی سر این سوتیا هیجان دارمو دلم میخواد زودتر ببینمشون اخری رو که قبلا دیده بودم . اولیم تشخیصش سخت بود ولی دومیه خیلی باحال بود . نه بابا خوشم اومد از این استعداد واقعا سوتی مستر سیمپل باحال بود . ممنونم جیگر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:superjunior,yesung,donghae, | موضوع: <-PostCategory-> |